ANONİM ŞİRKETLER ŞUBE AÇILIŞ TESCİLİ İÇİN İSTENİLEN EVRAKLAR
Not: Gerekli olan örnek evraklar (Dilekçe, beyanname, form) için "İNDİRİLEBİLİR DÖKÜMMANLAR" arşiv kategorisi başlığına tıklayınız.
Müdürlüğümüze yapılacak ŞUBE AÇILIŞ tescil başvurularında; ilk olarak adres bilgisinin MERSİS’ten Ulusal Adres Veri Tabanı (UAVT)’ye uygun olarak alınması ve karara MERSİS’ten UAVT’ye göre alınmış olan adresin yazılması gerekmektedir.
MERSİS sistemine girilmiş olan adres bilgisi ile karara yazılmış olan adres bilgisi birebir aynı olmalıdır.
1 - Ticaret Sicili Müdürlüğü’ne hitaben yazılmış Dilekçe (1 adet)
2 - Ticaret ve Sanayi Odası Genel Sekreterliği’ne hitaben yazılmış Dilekçe (1 adet)
3 - Şube açılışına ilişkin 2 nüsha Yönetim Kurulu Kararı (Noter tasdikli)
4 - Şubenin temsilcilerinin Şube Ünvanı imza beyannameleri, (Kamu kurum ve kuruluşlarınca veri tabanlarında tutulan imza kaydının bulunmaması veya kaydın temin edilememesi halinde, ilgililerin imzaları, fiziki olarak notere onaylattırılmak veya herhangi bir Ticaret Sicili Müdürlüğünde yazılı beyanda bulunmak suretiyle müdürlüğe verilir.)
5 - Ticaret Sicili Yönetmeliğinin 24’üncü maddesine göre düzenlenmiş Taahhütname 2 suret.
6 - Oda Kayıt Beyannamesi (Yetkililerce İmzalanması ve resimleri bulunmalıdır) Bu evraklar sadece oda sicil servisine verilecektir.
7 - Kira kontratı sureti
8 - Meslek Grubu Belirleme Dilekçesi
9 - Üye İletişim Bilgi Formu
10 - KVKK Bilgi Formu